Defence School Timisoara - Airsoft | Autoaparare | Teambuilding
- English Version
6mm .:. Airsoft & Milsim
SWAT pentru o zi la Defence School Timisoara

+40 (0)727 578 241
Fax: +40 (0)256 386 049
office@defence-school.ro
Orar: Ma - Du, 15:00 - 20:00

Bun venit! la Defence School
Regulametul A.S.G - general acceptat de catre comunitatea airsoft internationala.
Instructiuni
  • Airsoft este un joc de echipa, militaro-sportiv.
  • La joc sunt admise persoanele psihic stabile, care au atins varsta de 16 ani si sunt de acord cu Regulile in cauza.
Obiective
  • La joc participa doua sau mai multe echipe, inarmate si echipate in conformitate cu Regulamentul dat.
  • Jocul se deruleaza dupa un scenariu bine determinat, pe un teritoriu delimitat. Obiectivele, scopurile si durata jocului, hotarele terenului, sunt determinate nemijlocit inaintea inceperii jocului, de scenariul ales sau de echipele participante la joc.
  • In teritoriul de joc nu se include campusul echipelor. Preventiv, acesta este delimitat. Se interzice amplasarea campusului nemijlocit langa zona pozitiilor de lupta, sau o alta pozitionare care ar intrerupe mersul normal a derularii jocului.
  • Obiectivul echipei este de a indeplini misiunea impusa de scenariu.
  • Steagul alb serveste pentru desemnarea echipei ce a capitulat sau a unei parti din ea, sau este atributul parlamentarului (negociatorului).
  • Derularea jocului, indeplinirea scopurilor indicate, respectarea Regulamentului pot fi controlate de persoane intermediare, neutre, delegate in acest scop cu acordul echipelor participante. Deciziile si indicatiile arbitrilor (moderatorilor) se bazeaza pe Regulament si sunt obligatorii pentru toti membrii echipelor iar ele nu se pun in discutie pe parcursul jocului.
  • Jocul se bazeaza pe bunul simt si onestitatea fiecarui participant. In timpul derularii jocului nu sunt admise nici un fel de divergente intre jucatori. Jucatorii care se contrazic in timpul partidei parasesc zona de joc si continua disputa in afara terenului de joc.
Armele
  • Arme de infanterie: la utilizarea in joc se accepta armament pneumatic din material plastic sau aliaje usoare, de productie industriala, care se afla in regim de libera vanzare si care sunt adaptate pentru tragerea cu bile de plastic BB calibrul 6 mm.
  • In calitate de arme albe se admite utilizarea copiilor executate din plastic sau duraluminiu, dar care nu au suprafete ascutite sau muchii taioase. Imitarea armelor albe trebuie sa fie executata si aplicata conform tuturor masurilor de securitate si trebuie sa excluda orice posibilitate de ranire.
Echipamentul de joc
  • Se admite utilizarea de catre participanti a oricarui echipament in stil militar din cele care se afla in vanzare sau confectionate in acest scop.
  • Toti membrii unei echipe trebuie sa aiba semne distinctive pentru a putea fi usor de identificat echipa din care fac parte.
  • Imbracamintea de tip civil nu este admisa pentru evitarea confuziilor cu eventualii civili reali ce se pot afla in zona de joc sau in apropierea acesteia.
  • Este obligatorie purtarea echipamentului de protectie in timpul jocului. Raspunderea pentru eventualele traume o poarta jucatorul ce a incalcat acest punct al regulamentului.
Jucatorul eliminat (declarat "mort")
  • Eliminat prin intermediul armei se considera jucatorul in care a nimerit macar o bila in orice parte a corpului sau a echipamentului. Ricoseul nu se ia in considerare. Nimerirea in arma nu se ia in considerare. Focul coechipierilor se ia in consideratie.
  • Jucatorul care a fost lovit in cap, gat, corp de arma alba se considera eliminat.
  • Jucatorul eliminat imediat trebuie sa poarte pe cap sau gat o panglica de culoare rosie si sa mearga in locul special amenajat stabilit inaintea jocului.
  • Jucatorul eliminat nu are dreptul de a transmite arma, sa imparta munitiile, sa intre in discutie cu jucatorii activi, in afara de cei eliminati, sau sa transmita informatii altor jucatori activi despre inamic si mersul jocului.
Jucatorul capturat
  • Orice jucator poate fi capturat.
  • Jucatorul capturat poate fi interogat. Daca raspunde corect la trei intrebari, el nu poate fi executat, ci trebuie eliberat, cu arma si munitia. Se interzice tinerea jucatorului in captivitate mai mult de o ora. Daca jucatorul capturat a fost "executat", atunci i se interzice sa transmita coechipierilor activi date despre echipa adversa, obtinute de el pe durata cat a fost capturat.
  • Jucatorul eliberat nu poate fi atacat pana cand ajunge in zona coechipierilor.
Jucatorii necombatanti
  • In responsabilitatea necombatantilor revin spectatorii, operatorii foto si video, intermediarii.
  • Necombatantii (indiferent de echipa din care provin) iesiti din joc spre solutionarea situatiilor confuze, trebuie sa poarte pe cap sau pe gat panglica rosie. In lipsa panglicii, intreaga responsabilitate pentru eventualele traume suferite o poarta jucatorul ce a incalcat acest punct al regulamentului.
  • Relatiile cu spectatorii sau persoanele aflate in trecere trebue sa fie politicoase, corecte si neutre. In cazul aparitiei unei situatii de conflict este strict interzisa solutionarea ei prin intermediul fortei.
Restrictii
  • Se interzice participarea la joc fara echipament de protectie.
  • Se interzice deschiderea focului asupra jucatorilor ce poarta panglica rosie sau a persoanelor ce nu participa la joc (spectatorii sau persoanele aflate in trecere etc.), precum si asupra animalelor.
  • Se interzice clarificarea neintelegerilor intre jucatori in timpul jocului in perimetrul zonei de lupta.
  • Se interzice participarea la jocuri a persoanelor in stare de ebrietate sau sub influenta drogurilor.
Responsabilitatile jucatorilor
  • Jucatorul observat ca nu a respectat regulamentul si spiritul jocului, in special in cazuri de neonestitate, este supus de ceilalti jucatori mustrarii sau chiar eliminarii din joc